Leto sa rýchlo blíži a všetci chceme vyzerať na v plavkách dobre. To si však vyžaduje tvrdý tréning, zmenený jedálniček a sebazapretie. Po dlhej zime je naša kondička na bode mrazu a zadýchame sa aj pri ceste z obchodu. Ako sa dostať späť do formy?.

prechadzka kondicka

Choďte na to zľahka. Netreba to preháňať a hneď sa pokúsiť zabehnúť maratón. Dajte si radšej menšie ciele, ktoré ľahšie splníte a urobí vám to väčšiu radosť.

Chápeme, že po práci nemáte chuť sa ešte potiť v posilňovni, alebo ísť behať. Máme jednoduché riešenie. Ráno po zobudení si dajte pár klikov, drepov a brušákov. Zaberie vám to len chvíľu a perfektne vás to preberie. Opakujte to aj večer pred spaním a o už po pár týždňoch spozorujete výsledky.

plavanie kondicka

Využite voľný čas na prechádzky. Pri chôdzi tiež zvyšujete svoju výdrž a podporujete zdravý krvný obeh. Navyše pri debate s kamarátmi si ani nevšimnete, že ste prešli množstvo kilometrov a počas občasnej túry nebudete potrebovať každých päťdesiat metrov prestávku.

Plávajte. Okrem toho že plávanie je najzdravší šport, vyformujete si postavu a nakopnete svoju kondičku. Navyše môžete pozorovať postupné zmeny na svojom tele, keď budete stáť v plavkách na okraji bazénu alebo jazera.

Dajte zbohom lenivosti. Bývate na treťom poschodí bytovky? Choďte po schodoch. Ušetríte elektrinu za výťah a podporíte kardiovaskulárny systém. Hlavne pre ženy je táto aktivita prospešná, pretože formuje lýtka, stehná a zadok.

Ste to čo jete. Vyvarujte sa preto zbytočne mastným pokrmom. Obohaťte svoj jedálniček o nízkokalorické potraviny. Jedzte pravidelne a večer si doprajte už len niečo ľahké, aby ste zbytočne nezaťažovali na noc organizmus.