Priberá sa z pečiva?

///Priberá sa z pečiva?

Mať štíhlu líniu je snom každej ženy. Správny jedálniček je kľúčovou podmienkou pre udržanie chcenej váhy. Pečivo je bežnou súčasťou našej stravy. Nespôsobuje nám, ale nechcené priberanie? Poznáme na to odpoveď.

pecivo priberanie

Múčne jedlá sú chutné a obľúbené u väčšiny populácie. Nanešťastie majú len nízku výživovú hodnotu a nedokážu nás zasýtiť na dlhšiu dobu. Naopak obsahujú zbytočne vysoké množstvo cukrov a tukov. To však neznamená, že musíte vyradiť pečivo zo svojho jedálnička.

Stačí ak ho skombinujeme s ďalšími potravinami, ktoré sú bohaté na bielkoviny, vitamíny a minerály. Pri chudnutí platí jedno zásadné pravidlo. Neexistuje potravina z ktorej by sa len chudlo. Ide len o to koľko kalórií za deň príjmeme a koľko minieme.

Pokiaľ nás cez deň čaká namáhavá aktivita a doprajeme si na raňajky tri obložené chleby, nepriberieme ani gram tuku. Treba však myslieť na to, aby sme telo zásobovali všetkými potrebnými živinami.

Ak sa predsa len chcete zbaviť pečiva z bielej múky, je možnosť využiť celozrnné pečivo, ktoré obsahuje menej sacharidov. Treba si však dať pozor na pečivo, ktoré sa len tvári ako celozrnné a jeho tmavá farba pochádza z praženej múky, ktorá je vďaka tomu tmavá, ale stále je rovnako kalorická.

pecivo chudnutie

Ak zvažujete vymeniť bežné pečivo za bezlepkové, musíme vás upozorniť, že bezlepkové pečivo obsahuje niekoľko násobne viac sacharidov, čím nie je o nič zdravšie. navyše nie každému vyhovuje jeho chuť a cena.

Preto odporúčame, aby ste svoj jedálniček upravili podľa toho akú aktivitu vykonávate a koľko energie za deň spotrebujete. V prípade, že máte fyzicky náročnejšiu prácu, môžete si dopriať aj pečivo a kalorickejšie potraviny.

Pokiaľ máte sedavú prácu a máte problém vzdať sa pečiva, nevešajte hlavu. Vybite prebytočné kalórie cvičením a pohybom. Fitness centrá sú k dispozícií v každom meste a väčšej dedine. Navyše môžete ísť na prechádzku alebo si zacvičiť aj doma.

Pečiva sa netreba báť, priberá a chudne sa z každého jedla, záleží od toho koľko ho skonzumujete a koľko kalórií ste schopný spáliť. S pribúdajúcim vekom sa metabolizmus spomaľuje, takže riziko priberania sa zvyšuje. Preto zaraďte do svojho jedálničku aj potraviny, ktoré urýchľujú metabolizmus, napríklad chilli, strukoviny a polievky.

Pozrite si naše videá

Na YouTube nájdete aj náš BILLA kanál, na ktorom vám prinášame zaujímavé témy, recepty a rozhovory so známymi osobnosťami. Naučte sa niečo nové, inšpirujte sa alebo len tak relaxujte pri videách, ktoré pre vás s radosťou pripravujeme.

Inšpirujte sa našimi receptami

Život je omnoho lepší s dobrým jedlom. V našom receptári BILLA Kulinárium sa môžete inšpirovať množstvom receptov. Na výber máte zo širokej ponuky chutných jedál. Zdravé, chutné, rýchle, bez mäsa, s mäsom, aj bez laktózy a lepku. Začať môžete aj týmito tromi:
2020-06-08T12:32:53+02:0016. júna 2020|Zdravá životospráva|

Prihlásenie do newslettra

Ak si želáte dostávať náš newsletter, zadajte, prosím, Vašu e-mailovú adresu. Prihlásením sa na odber newslettera súhlasíte Vyhlásením o spracovaní osobných údajov..

Používaním našich stránok vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. OK